سیمان لامرد واحد نمونه صنعتی  استان فارس

ابراهیم غلام‌زاده، مدیرعامل سیمان لامرد، در حاشیه این همایش بیان کرد: صنعت به‌عنوان موتور یک اقتصاد کارآمد برای آنکه در هر شرایطی بتواند خود را پویا و زنده نگه دارد همواره نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت‌های اصولی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب سیمان لامرد به‌عنوان واحد نمونه صنعتی طی هشت سال گذشته نشان از تلاش، برنامه‌ریزی و استفاده از دانش روز تولید سیمان و همچنین نیروی انسانی کارآمد است که زمینه‌ساز حضور موفق این شرکت در عرصه صنعت کشور و استان فارس شده است. وی افزود: سیمان لامرد در راستای حفظ و ارتقای جایگاه خود به‌عنوان یک برند مطرح در داخل و همچنین بازارهای بین‌المللی محصولات تولیدی را منطبق با نیازهای منطقه و بازارهای فرامنطقه‌ای تولید و عرضه کرده است.

وی یادآور شد: امروزه سازمان‌ها با روندهای نوین جهانی‌شدن مواجه هستند که در این راستا اخذ مزیت رقابتی، رکن محوری و اساسی موفقیت اقتصادی محسوب می‌شود و بنابراین، داشتن سازمانی چابک که بتواند این مهم را محقق سازد، در زمره‌ اولویت‌های مجموعه است.

مدیرعامل سیمان لامرد با اشاره به مشکلات امروز جامعه اظهار کرد: شرایط سخت تحریم‌ها از یکسو و وجود بیماری کرونا از سوی دیگر، مسوولیتی خطیر بر دوش تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور قرار داده است که باید با حفظ نیروی کار موجود و تلاش مضاعف بر مشکلات فائق شد و راه برون‌رفت از این بحران را حمایت همه‌جانبه مسوولان و دوری از سنگ‌اندازی با بخشنامه‌ها و دستورات غیرکارشناسی دانست.

وی در پایان تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم تولید کالای باکیفیت بر رونق اقتصادی کشور تاثیر مستقیم دارد و امید است با همراهی و همفکری دولت و بخش‌خصوصی بتوانیم گام‌های بلندی در زمینه رونق اقتصادی و جهش تولید برداریم.