برگزاری کمیته راهبری  پروژه «آیمان»

روزبه ظهیری‌ هاشمی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیات همراه با حضور در شهر تبریز، از کارگاه پروژه «آیمان»، بزرگ‌ترین طرح بازآفرینی شهری کشور بازدید کرده و مسائل مرتبط با این مگا پروژه کشوری در کمیته راهبری مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه با تشریح شرایط اقتصادی کشور، گفت: با کارکنان شرکت در سال ۱۳۹۷، بذرهای توسعه امروز فعالیت‌های شرکت کاشته شده است و با توجه به ایجاد انضباط مالی و تسهیلاتی در مجموعه، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تمامی شرکت‌های تابعه در نقطه مطلوب قرار گرفته‌اند.

 ظهیری‌هاشمی، افزود: تمامی مجموعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مانند حلقه‌های یک زنجیر هستند و باید به بهترین نحو ممکن از یکدیگر پشتیبانی کنند و انتظار داریم با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در مدت زمان دو سال آتی، وضعیت شرکت متحول شود.

وی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن را حوزه صف و عملیاتی بازوی اجرایی بانک مسکن دانست و وظیفه هلدینگ را پشتیبانی ستادی از مجموعه‌های عملیاتی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به ماهیت سهامی‌عام بودن هلدینگ و شرکت‌های تابعه، باید در تمام مسیر حرکت، الزام‌های شفافیت و صداقت را رعایت کنیم.

 بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه کمیته راهبری، ابداعات و طراحی‌های صورت گرفته برای عملیات ساخت پروژه آیمان در راستای حرکت از ساخت‌وساز سنتی به سوی ساخت نیمه‌صنعتی و پیش‌ساخته، مطرح شد که همه به صورت تخصصی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و راهکارهایی به‌منظور بهینه‌تر کردن طراحی‌ها از سوی مدیرعامل، معاونان و مدیران هلدینگ ارائه شد.

گفتنی است؛ پس از بازدید صورت گرفته از محل کارگاه پروژه آیمان، آغاز رسمی عملیات ساخت سازه با توجه به اتمام اجرای بتن مگر و سازه‌های نگهبان، مطابق با زمان اخذ پروانه ساختمانی و در مدت زمان کمتر از دو ماه آینده قابل انجام خواهد بود.

شایان ذکر است؛ مجتمع مسکونی آیمان تبریز، بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری کشور است که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب که در زمره شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌شمار می‌رود، در حال اجرا است. این مجموعه با بهره‌گیری از به‌روزترین طراحی‌ها، متریال و مصالح در حال ساخت است و در محدوده غربی شهر تبریز و در مجاورت پارک بزرگ تبریز واقع شده است.