به گفته مدیرعامل حرکت اول، سرمایه‌گذاری آنها روی مجموعه پینکت یک سرمایه‌گذاری خطرپذیر بوده و آنها مطمئن هستند که با کمک این سوپرمارکت آنلاین، در سال‌های آینده به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی فروش کالاهای تند مصرف ظاهر خواهند شد. همچنین، این گروه سرمایه‌گذاری، آمادگی خود را برای همکاری با تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام کرده و هیچ محدودیتی برای همکاری با فروشگاه‌ها ندارد.

محمدمهدی عباس‌خانی بابیان اینکه این مجموعه قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان در استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری کرده که تا پایان امسال ۴۷۰ میلیارد تومان از این سرمایه‌گذاری محقق می‌شود گفت: ۶ اولویت وجود دارد که روی اولویت‌های فین‌تک و اینشورتک، سلامت، مدیا، تجارت الکترونیک، آموزش، توریسم و حمل‌ونقل بیشتر توجه خواهیم داشت.

وی در خصوص توافق با مجموعه‌هایی چون افق کورش و باغ میوه ایرانی که هر دو متعلق به هلدینگ گلرنگ است، اظهار کرد: گروه صنعتی گلرنگ همکاری خوبی را با ما شروع کرده و هم‌اکنون اولین شعبه افق کورش را در پینکت داریم تا خریداران بتوانند از این فروشگاه نیز خرید کنند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در اکوسیستم استارت‌آپی گفت: این گروه سرمایه‌گذاری، در مهرماه ۹۷ تاسیس شده و در کمتر از دو سال از عمر خود سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده، ضمن اینکه باید گفت با تیم مدیریت جدید همراه اول تغییراتی در گروه ما ایجاد شد. از دی ماه سال گذشته که تیم جدید مستقر شده، رویکردهای جدیدی برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها شروع شده که تا امروز با همراه مکانیک و پینکت همکاری و تا پایان سال نیز حداقل روی دو مجموعه و حداکثر روی چهار مجموعه دیگر سرمایه‌گذاری می‌شود.