برخی شرکت‌ها در راستای سرویس‌دهی و تعمیرات به رشته‌های مختلف صنعتی، ایجاد شده‌اند که در این زمینه، «شرکت آسانبر رعد روشن مهر» فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. این شرکت در ۹ حوزه مختلف صنعتی خدمات ارائه می‌کند؛ فعالیت‌های تخصصی این شرکت شامل تعمیرات انواع موتور آسانسور، مکانیک صنعتی، هیدرولیک، پنوماتیک، طراحی واجرای سیستم هیدرولیک و پنوماتیک، نصب و راه‌اندازی انواع ماشین‌آلات، تعمیرات انواع الکتروموتوروگیربکس، تعمیرات انواع موتور تک فاز و سه فاز و برق صنعتی است و هم‌اکنون این شرکت به تعمیرات، سرویس و نگهداری مشغول است.

داود حیدری درباره ویژگی شرکت رعد روشن مهر عنوان کرد: عمده‌ترین ویژگی شرکت ما ارائه خدمات فنی در زمینه‌های مختلف صنعتی است.

حیدری در ادامه توضیح داد: معمولا شرکت‌های آسانسوری در ایران و خارج ایران در رشته‌های مختلف صنعتی فعالیت نمی‌کنند، برای اینکه فعالیت در رشته‌های صنعتی نیاز به تخصص و مهارت لازم در تک‌تک رشته‌های صنعتی دارد. از این‌رو گروه تعمیرات تخصصی ماشین‌آلات صنعتی و شرکت آسانسوری رعد روشن مهر طی فعالیت‌های حرفه‌ای در انواع رشته‌های صنعتی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف کاری شرکت در سال‌جاری عنوان کرد: تمرکز ما برای برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان ایرانی برای  ارائه خدمات فنی و تخصصی به منظور پایین‌آوردن زمان توقف ماشین‌آلات خط تولید و در نتیجه افزایش میزان تولید است.

مدیرعامل شرکت آسانبر رعد روشن مهر ادامه داد: در حال حاضر عمده‌ترین مشکل، نداشتن پل ارتباطی میان گروه ما و شرکت‌های تولیدی است. این در حالی است که شرکت ما دارای تجهیزات و امکانات کامل برای تعمیرات تخصصی تمامی قطعات صفر تا صد الکترومکانیکی آسانسور و ماشین‌آلات صنعتی است.

حیدری ادامه داد: گروه تعمیرات تخصصی ماشین‌آلات صنعتی و آسانسور رعد روشن مهر با توجه به دانش مهندسی و تخصصی در چند رشته صنعتی از قبیل تعمیرات، نصب و راه‌اندازی تمام ماشین‌آلات خط تولید ترانسفورماتور، تعمیرات انواع پمپ‌های وکیوم – پمپ‌های روغن، تعمیرات و نصب راه‌اندازی انواع بالابر هیدرولیکی، تعمیرات و نصب و راه‌اندازی تمامی ماشین‌آلات کاربردی در صنایع چوب، تعمیرات و نصب و راه‌اندازی انواع کمپرسور، تعمیرات و نصب و راه‌اندازی انواع ماشین‌آلات کاربردی در خط تولید upvc، طراحی و ساخت تمامی تجهیزات کارگاهی، طراحی و ساخت دزدگیر یا آژیر صنعتی، بهینه‌سازی تمامی ماشین‌آلات ساخت ایرانی و خارجی و آشنایی به علم تعمیرات تخصصی، تعمیرات ماشین‌آلات کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا،چینی و ترکیه فعال است.