مشتری عصبانی آمازون در ایمیل خود نوشته بود که مدیرعامل این شرکت با حمایت از «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد»، پیام اشتباهی صادر کرده است. به عقیده او، بزوس باید عنوان می‌کرد: «تمام زندگی‌ها اهمیت دارند». این مشتری گفته بود که همراهی آمازون با تظاهرات خیابانی و تایید شعار «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» آزاردهنده و توهین‌آمیز است.

مدیرعامل آمازون در پاسخ به ایمیل این مشتری عصبانی بیان کرد: باید با شما مخالفت کنم. به گفته او «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» به معنای بی‌اهمیت بودن زندگی دیگران نیست. بزوس توضیح داد: «شعار زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد، در مخالفت با نژادپرستی و خطرات نامتناسبی است که مردم سیاه‌پوست در اعمال قوانین و نظام قضایی ما متحمل می‌شوند.»

وی در ادامه، بحث را با مثالی از پسر ۲۰ ساله خود به‌پیش برد و بیان کرد که احتمالا «هیچ‌گاه مجبور به نگرانی در این مورد نخواهم شد که روزی پسرم، در هنگام بازداشت، گلویش را آن‌قدر بفشارند که کشته شود.» مدیرعامل آمازون در پایان پاسخش به ایمیل مشتری عصبانی بیان کرد که از جنبش ضد نژادپرستی همچنان حمایت خواهد کرد: «می‌خواهم بدانید که همچنان از این جنبش که پیرامون ما در حال اتفاق افتادن است، حمایت خواهم کرد و موضعم دراین‌باره تغییر نخواهد کرد.»

در همین اثنا، اکانت رسمی آمازون در توییتر به همراهی با تظاهرات «جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد»، ادامه داد. توییت اخیر این شرکت ازاین‌قرار است:

«برخورد ناعادلانه و خشونت‌آمیز با سیاه‌پوستان و دورگه‌های آفریقایی-آمریکایی غیرقابل‌قبول است. ما اعتقاد داریم که زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد. ما در همراهی با کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری سیاه‌پوست خود برخواهیم خاست و متعهد به کمک در ساخت کشور و جهانی هستیم که هرکسی در آن، زندگی با منزلت و خالی از هراسی داشته باشد.»