در این میان به‌واسطه وجود بازار بسیار رقابتی در این صنعت، طراحی محصولات با چالش‌های زیادی همراه است، اما شرکت مبلمان اداری لیو توانسته ارزشی را خلق کند که دارای ساختار مدرن، قیمت منصفانه، توزیع به‌موقع و همچنین خدمات پس از فروش واقعی است.

این شرکت برای خلق محصولی با این ویژگی‌ها در گام نخست پس از جست‌وجو و درک نیاز مصرف‌کننده، تحقیقات وسیعی را در بازار انجام و با حفظ ارتباط خود با مشتریان و درک عمیق از تجربه و نیاز تقاضا با رصد دستاوردهای مدرن پیشران این صنعت در جهان شروع به طراحی می‌کند.

پس از جمع‌آوری تحقیقات در واحد تحقیق و توسعه، نوع و چارچوب‌های اصلی محصول جدید شامل نوع محصول تولیدی، بازار هدف، کاربری، محصولات جانبی و بازه قیمت مصرف‌کننده محصول تولیدی جدید مشخص و معین می‌شود و براساس برنامه زمان‌بندی‌شده اقدام به پدید آوردن محصولی منطبق با هویت و ماموریت سازمان می‌کند؛ به‌عنوان ‌مثال در سال ۱۳۹۴ این شرکت تصمیم به ارائه صندلی با عنوان «مش» گرفت که در آن زمان محصولی متفاوت در مبلمان اداری ایران محسوب می‌شد. پس از طراحی اسکچ‌های اولیه این نوع صندلی تردیدهایی در خصوص عدم اعتماد مشتریان به دوام این کالا و آسیب‌پذیر بودن پارچه مش صندلی به وجود آمد؛ پس از تغییراتی که در طرح اولیه و بلند کردن سطح پشتی صندلی و اصلاح زوایای انحناها باهدف انتقال حس استحکام و راحتی به مشتری و همین‌طور افزایش ضخامت اجزایی مانند دسته صندلی نمونه‌های اولیه شکل گرفت محصول نهایی با نام صندلی مش۱۷۲ روانه بازار شد. موفقیت  این محصول در بازار با توجه به قیمت مناسب آن باعث شد شرکت طراحی مهندسی لیوتاب سبد خانواده انواع صندلی مش خود را در مدت کوتاهی تکمیل کند و به‌عنوان شرکتی پیشرو در عرضه این محصولات در بازار ایران شناخته شود.