شرکت «کبیر پانل» نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعتی سازی، تولیدکننده انواع نورگیرهای پلی‌کربنات، سازه‌های عرشه فولادی، ورق‌های فرم‌دار (سینوسی، کرکره‌ای و شادولاین) و همچنین ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی‌یورتان است که توانسته سهم بالایی از بازار داخلی و صادرات به کشورهای همسایه را به خود اختصاص دهد.

کمال صراف‌نژاد، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با  «دنیای‌اقتصاد» ضمن اشاره به این مطلب که خط تولید کبیر پانل کانتینیوس (پیوسته) بوده و متشکل از به‌روز‌ترین دستگاه‌های دنیاست، می‌گوید: ساندویچ پانل‌های ما با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود و خوشبختانه علاوه بر تامین نیازهای مشتریان داخلی، به کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان و ... صادرات داریم.

وی با بیان اینکه کار کنترل کیفی با دقت بالا در کارخانه ما انجام می‌شود، ادامه می‌دهد: محصولات ما به صورت پکیج کامل از ساندویچ پانل است و سازندگان می‌توانند تمامی ‌نیازهایشان را از طریق شرکت ما تامین کنند. 

صراف‌نژاد می‌افزاید: ما ارتقای کیفیت مستمر را همواره در دستور کار قرار داده‌ایم و ساندویچ پانل‌های ما از نظر کیفی با نمونه‌های اروپایی آن قابل رقابت هستند.ضمن اینکه ما دارای استانداردISO9001 2015 ، 14000ISO، 18000ISO، CE، HSE و همچنین استاندارد ملی ایران هستیم. این در حالی است که اخذ این استاندارد در ایران اجباری نیست.