گذر قیمت طلا و سکه به مسیر صعودی افتاد/ مسیر بیت کوین از اونس طلا جدا شد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و ارز امروز شاهد بازگشت دوباره قیمت‌ها به مسیر صعودی است، هر چند سرعت رشد فعلی نسبت به موج افزایشی پیشین کمتر بوده است و انتظار می‌رود قیمت‌ها با نوسان‌ چند مرحله‌ای همراه باشند. براین اساس در روزهای آینده بازار میان دو سمت اصلاح و افزایش در رفت و برگشت خواهد بود. 

این درحالیست که معامله‌گران معتقدند نوسان مثبت قیمت‌ها در بازار ارز در پی تحرکات اخیر خریداران است. به عقیده این گروه خریدارانی که در سطوح بالاتر تصمیم به خرید گرفته بودند، این روزها سردرگم هستند و با اقدام به فروش یا نوسان‌گیری منجر به تغییر نوسانات می‌شوند.

با این حال، قیمت دلار معاملات امروز را در حالی آغاز و سپری کرد که در نیمه دوم دامنه ۶۰ هزار تومان نوسان داد. قیمت درهم امارات هم بدون تغییر نسبت به معاملات روز گذشته، در ۱۸ هزار ۲۰۰ تومان بازگشایی کرد و در نیمه اول معاملات در محدوده ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان نوسان داد. قیمت درهم امارات در ادامه معاملات با صعود دو پله‌ای به ۱۸ هزار ۵۰۰ تومان رسید.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازگشت قیمت طلا به مسیر صعودی؛ قیمت سکه در کانال جدید/ نوسان دلار سوال برانگیز شد» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.