استارت کاهش قیمت سکه زده شد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه در حالی معاملات امروز را استارت خواهد زد که در روز گذشته شاهد بازگشت دوباره قیمت سکه به مسیر صعودی بود و این فلز گرانبها در کانال ۵۱ میلیون تومان نوسان داد. فعالان بازار معتقدند همچنان نوسانات دلار در بازار ارز می تواند اثر مهمی بر روند قیمت طلا و سکه داشته باشد و ثبات قیمت اسکناس آمریکایی، تضمین کننده بازگشت آرامش به بازار طلا و سکه خواهد بود.

با این حال‌،‌ قیمت طلای آبشده معاملات روز گذشته را با ۱۹ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان آغاز کرد و در ادامه به ۱۹ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید. طلای آبشده در نیمه دوم معاملات، کمی عقب نشست و ۱۹ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان قیمت خورد. همچنین، هر گرم طلای ۱۸ عیار با نوسان مثبت چهار میلیون و ۴۶۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت سکه امامی هم استارت معاملات را از ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان زد و کمی بعد به کانال ۵۱ میلیون تومان وارد شد و در محدوده ۵۱ میلیون و ۴۵۰ هزار قرار گرفت. نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شدند و سکه گرمی هم هشت میلیون تومان قیمت خورد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «حباب سکه سقوط کرد؛ بازگشت به مسیر نزولی استارت خورد؟/ کلید آرامش بازار طلا در دستان دلار/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۷ آبان 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.