واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران

اسماعیل بقایی شنبه شب پنجم آبان ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران نقض فاحش منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل است و جمهوری اسلامی ایران را محق به توسل به دفاع مشروع می‌کند.

وی افزود: ایرانیان به نیروهای مسلح خود که با شجاعت، فداکاری و قاطعیت از مام میهن در برابر تجاوز جنایتکارانه رژیم اسرائیل دفاع کردند افتخار می‌کنند.

خبر مرتبط
فوری/ اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات متجاوزانه اسرائیل علیه ایران

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از فضای در اختیار ارتش آمریکا در عراق به ایران حمله کرد.

بقایی تأکید کرد: ما همواره قهرمانانمان، نیروهای پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران که در راه دفاع از ایران عزیز به شهادت رسیدند و نیز نیروهای شجاع مرزبانی که در همان روز تجاوز اسرائیل علیه ایران، هدف یک حمله تروریستی بزدلانه در خاش قرار گرفته و شهید شدند، را به خاطر خواهیم داشت.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.