خریداران به بازار طلا بازگشتند/ قیمت سکه رکورد می‌زند؟

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار طلا و سکه در حالی اولین روز هفته را آغاز می‌کند که هفته گذشته با رکود عمیقی همراه بود؛ معاملات در بازارها تقریبا تعطیل به نظر می‌رسید و برآیند تغییرات قیمتی در هر دو بازار طلا و ارز به صفر نزدیک بود؛ چرا که تعطیلات رسمی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، به همراه کاهش شدید تقاضا و رکود معاملاتی، سبب شد قیمت‌ها در محدوده ثابتی حرکت کنند. در هفته‌ای که گذشت، بسیاری از اقلام طلا و ارز بدون ثبت هیچ‌گونه نوسان قیمتی نسبت به هفته گذشته باقی ماندند. نبود مشتری و عدم تحرک جدی در بازار، سبب شد که قیمت‌ها در وضعیت رنج قرار گیرند و هیچ تغییری را در برخی از بخش‌های بازار شاهد نباشیم.

معاملات اقلام طلا در این هفته با رکود مواجه بود و قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی در روز پنجشنبه هیچ تغییری نسبت به روزهای قبل خود نداشت. حتی حباب این اقلام نیز بدون تغییر باقی ماند و در همان محدوده هفته گذشته تثبیت شد. به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلای آبشده که در روز پنج‌شنبه تا ۱۵ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان بالا رفته بود، با روندی نزولی به ۱۵ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان رسید و در معاملات پشت خطی جمعه هم تداوم روند نزولی به ۱۵ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسید.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «نوسان قیمت طلا با آغاز موج تقاضا در بازار/ قیمت سکه در آستانه ثبت رکورد جدید؟/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۷ شهریور 1403» بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.