ماندگاری قیمت سکه در این محدوده مهم

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه در آستانه تعطیلات روز یکشنبه در حالی به استقبال معاملات خواهد رفت که در اولین روز هفته راه طلای آبشده از سکه حواله جدا شد و قیمت این سکه با تجربه روند نزولی، کانال ۴۴ میلیون را از دست داد. اما طلای آبشده با افزایش به سمت پله هشتم کانال ۱۵ میلیون رفت؛‌ حرکت متناقضی که با توجه به پیش‌نگر بودن بازار سکه در هفته گذشته مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت. به عقیده فعالان بازار در جریان معاملات امروز مشخص می‌شود سکه چپ‌زنی می‌کند یا رشد طلا بدون پشتوانه خواهد بود.

حرکت خلاف جهت طلای آبشده و سکه حواله بر نوسانات قیمت سکه امامی هم اثرگذار شد و این فلز گرانبهای داخلی در روز شنبه معاملات را در ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز کرد و در ۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. این تثبیت قیمت در کانال ۴۳ میلیون تومان، پس از چندین روز کاهش، نشان از وجود حمایت قوی در این سطح دارد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت سکه در کانال 43 میلیون جا خوش کرد؛ بازار در لاک احتیاط/ قیمت سکه به این شرط کاهشی می‌شود/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۱ شهریور 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.