این خودروهای جدید به بازار می‌آیند

به گزارش اقتصادنیوز، تمام محصولاتی که در اولین دور جدید فروش گسترده ایران خودرو بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه می‌شوند تا پایان امسال برای متقاضیان فاکتور خواهد شد. براساس اطلاعیه چهارم آبی های جاده مخصوص متقاضیانی که نسبت به بلوکه کردن پول حساب های خود اقدام کرده و پنج اولویت خودرویی را نیز انتخاب کردند، باید بار دیگر به سایت فروش ایران خودرو مراجعه کنند و از میان دو طرح خرید به صورت فوق العاده و پیش خرید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیران فروش ایران خودرو وعده دادند محصولاتی که در چارچوب فروش فوق العاده عرضه می شوند در بازه زمانی ۹۰ روز کاری بعد از پرداخت وجه و تکمیل پروسه ثبت نام در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. آن بخش از خودروها نیز که در قالب طرح پیش فروش عرضه خواهند شد بعد از نهایی شدن روند ثبت نام و واریز پیش پرداخت، در بازه زمانی چهار تا ۶ ماهه برای مشتریان فاکتور می شود. به گزارش اقتصادنیوز، با توجه به بازه های زمانی اعلام شده از سوی خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، به نظر می رسد بخش عمده ای از محصولات عرضه شده در جدیدترین طرح فروش این خودروساز پیش از پایان سال جاری برای متقاضیان فاکتور شود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سیگنال مهم ایران خودرو به بازار؛ متقاضیان دو دل شدند/ سقوط قیمت خودرو در راه است؟» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.