بازگشت پژو پارس به مسیر صعودی/ خودروی محبوب چند میلیون گران شد؟

به گزارش اقتصادنیوز،‌ بررسی بازار نشان می‌دهد امروز دلار به مرز ۶۰ هزار تومان رسید و طلا و سکه هم تا مرز تغییر کانال پیش رفتند، اما در این روز شلوغ بازارهای موازی، خودروهای داخلی میان رشد، افت و ثبات قیمت سرگردان بودند.

به گفته فعالان بازار خودرو هنوز معاملات در بازار خودرو به سطح عادی بازنگشته و امروز هم خرید و فروش در بازار خودرو در پایین‌ترین سطح قرار داشت. فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند بازار هنوز به حالت عادی بازنگشته و همچنان سرگردان است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت به «تارا اتوماتV۲» رسید و این خودرو با افت ۵ میلیونی در بازار قیمت‌‌گذاری شد، در مقابل «پژو پارس LX» در بازار رشدی ۵ میلیونی را تجربه کرد، روندی که از سرگردانی قیمت در بازار خودرو حکایت دارد.

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P»، «هایما S۷پلاس»، «تارا اتوماتV۲»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سرگردانی قیمت‌ها در بازار خودرو/ پژو پارس گران شد؛ تارا ارزان+ جدول قیمت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.