نکونام: تماشاگرپسند بازی کردیم/ در ضربات نهایی بدشانس بودیم

جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از بازی استقلال تهران و ملوان که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آنالیز تیم حریف می‌دانستیم که دفاعی بازی می‌کند و روی ضدحمله برنامه دارد که همینطور نیز شد.

وی اضافه کرد: فوتبال هجومی و تماشاگر پسندی را بازی کردیم و در ضربات نهایی بدشانس بودیم، به همین دلیل در کمال ناباوری در حمله بودیم و از روی ضدحمله یک گل بسیار بد خوردیم.

نکونام تصریح کرد: با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم تیم را تهاجمی تر کنیم، در حالی که بازیکنان موثر و کلیدی استقلال نیز در نیمکت حضور نداشتند و روی بازیکنان جدید و جوان تیم ریسک کردیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: در همان نیمه نخست بازی می‌توانستیم کار را تمام کنیم، از بازی بچه‌ها راضی هستم و هواداران نیز از این بازی لذت بردند، باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم و از روی ساده اندیشی ضربه خوردیم. نکونام در مورد داوری بازی گفت: داور مسابقه قضاوت بسیار خوبی داشت و بازی را خوب مدیریت کرد، اما در خصوص تعیین وقت اضافه بازی نقد داریم و می‌توانست وقت اضافه بیشتری مخصوصا در نیمه دوم اعلام کند.

وی با بیان اینکه نیمه دوم بازی حداقل ۱۲ دقیقه وقت تلف شده داشتیم، بعد از هر حمله تیم ما یکی از بازیکنان حریف به ویژه دروازه‌بان ملوان چند دقیقه روی زمین می افتاد.

سرمربی استقلال ادامه داد: اتلاف زیاد وقت توسط تیم ملوان نیمکت استقلال را عصبی کرده بود در موقعیت‌هاd مختلف شاهد اتلاف وقت بودیم، به هر حال وقتی مربی از نظر فنی تیم را آماده نمی بیند، این چنین رفتار می‌کند، من نیز قبلا انجام دادم، اما امروز گلر تیم ملوان بارها این کار را کرد و داور وقت تلف شده کمی را لحاظ کرد.

وی در تشریح دلایل موافق نبودن باشگاه استقلال برای برگزاری این دیدار در قزوین گفت: ورزشگاه سردار آزادگان جزو ورزشگاه‌های مجهز و با کیفیت است، اما مسافت زیاد کار را برای ما سخت می‌کند و اگر این روند ادامه داشته باشد، باعث آسیب به تیم می‌شود، میزبانی در ورزشگاه آزادی برای استقلال اتفاقی خوب است که امیدوارم هرچه زودتر دوباره محقق شود.

گفتنی است، بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسید.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.