خبر خوش برای این رانندگان/ ایستگاه‌های شارژ این خودروها در پایتخت افزایش یافت

شادی مالکی روز شنبه ا افزود: در حال حاضر در شش نقطه تهران جایگاه شارژ خودروی برقی نصب شده و قرار است سه ایستگاه دیگر اضافه شود.

به گفته وی، هم اینک ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی در میدان آزادی، پارکینگ‌های کاوه، سعدی، طالقانی، برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی نصب و راه اندازی شده‌اند.

مالکی با اشاره به پلاک و فعالیت بیش از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی در تهران تاکید کرد: با پیگیری شهرداری تهران و نیز همکاری وزارت نیرو تعداد ایستگاه‌های شارژ به تعداد مورد نیاز در سطح شهر افزایش خواهند یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک بیشتر به تاکسیرانان با ارایه تسهیلات مناسب، بتوان به رانندگان در جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروی برقی کمک کرد.

خبر مرتبط
کاهش تقاضا برای خودروهای برقی/خودروسازان انگلیسی نگران شدند

انجمن سازندگان و تاجران موتور (SMMT) اعلام کرد انتظار می‌رود فروش خودروهای جدید در سال جاری به ۱.۹۷ میلیون دستگاه برسد که کمتر از پیش بینی قبلی ۱.۹۸ میلیون دستگاه است.

 هفته گذشته یک ایستگاه شارژ خودروی برقی نیز در محور بین شهری افتتاح شده است.

طی هفته‌های اخیر شرکت مکو گروه مپنا خبر از افتتاح نخستین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی را در محور تهران - چالوس داد.

در این خبر گفته شده که ایستگاه شارژ ۲۴ ساعته است و خودروهای برقی می‌توانند از این ویژگی در جاده چالوس استفاده کنند.

گفته شده این ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی در منطقه ای واقع شده که امکان استراحت و استفاده رانندگان از خدمات رفاهی جانبی نیز در آن وجود دارد.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.