مقام اسرائیلی کشورهای خاورمیانه را تهدید کرد/ توان استفاده از سلاح «روز قیامت» را داریم

کاتس اضافه کرد: توان استفاده از سلاح «روز قیامت» را داریم.کاتس گفت: مهم است که بدانیم که خطری وجود دارد که موجودیت اسرائیل را تهدید می کند.

رئیس اتحادیه کارکنان صنایع هوایی رژیم صهیونیستی در عین حال با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی بدون کمک کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان در سطح نظامی و اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدها ناتوان است، گفت: "ائتلافی که (به زعم کاتس) تل آویو تشکیل داده مهم است ...آمریکا، انگلیس و آلمان به ما در زمینه اطلاعاتی کمک می کنند و می دانند که چگونه تحرکاتی را که ممکن است برای ما خطرناک باشد، به ما اطلاع دهند و حتی زمانی که ما با امکانات خود در فضا این تهدیدها را تشخیص دهیم، کمک آن ها بسیار مهم است. همه دیدیم که آن ها در مقابله با حمله ایران، چگونه به ما کمک کردند. "

خبر مرتبط
واکنش اسرائیل به هشدار قاطعانه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ من به ایران روشن است؛ اگر حزب‌الله حملات خود را متوقف نکرده و از جنوب لبنان عقب‌نشینی نکند، تا زمانی که امنیت برقرار شود و ساکنان بتوانند به خانه‌های خود بازگردند، با تمام قدرت علیه آن اقدام خواهیم کرد.

کاتس همچنین حمایت غربی ها از رژیم صهیونیستی در شب عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به خاطر به زعم خود آمادگی رژیم اسرائیل برای مقابله با این عملیات دانست.

ادعاها و تهدیدهای اخیر مقامات صهیونیست درحالی انجام می شود که این رژیم در ۲ جبهه نوار غزه و جنوب لبنان با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند.

ماهیت تهدیدهای کنونی مقامات رژیم صهیونیستی بیش از آنکه از روی قدرت و توانایی باشد، بیشتر به منظور ایجاد رعب و دفع خطر و جنگ روانی انجام می شود.

رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوار غزه را بدون از بین بردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست باخته است و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادار کند و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود و به تازگی کشمکش و اختلاف میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بالا گرفته است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.