پزشکیان: مردم با ما مشکل دارند/تبعات حل نشدن برجام و fatf را حل نکنیم

مسعود پزشکیان در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: اگر برجام را نپذیریم وfatf را حل نکنیم، باید انسجام داخلی را خودمان ایجاد کنیم. مردم سرمایه ما هستند و باید با مردم آشتی کنیم، الان مردم با ما مشکل دارند. همین بحث هایی که می فرمایید از اتاق بازرگانی سوال کنید آیا برجام یا fatf را خوب می دانند یا بد؟

وی گفت: از همان اتاق بازرگانی صحبت کنید که چه بلایی سر تولیدکنندگان آمده است. می‌گفتند نمی‌توانیم با این وضعیت ادامه دهیم. همین الان در دنیا، می گوییم در گاز و نفت اول هستیم اما در زمستان گاز نداریم و در تابستان برق شان را قطع می کنیم.

پزشکیان گفت: در میادین مشترک چقدر داریم ضرر می کنیم؟ قطر، عمان، امارات و کویت در میادین مشترک سهم می برند ما عین خیال مان نیست. از این طرف می گوییم فلان شرکت ها می خواسنتد ما را فلان کنند.
 
وی گفت: وفاق داخلی را چطوری باید درست کنیم؟ با ادم هایی دعوا داریم که رهبری آنها را صادق ترین و شجاع ترین ادم ها می دانستند.

پزشکیان گفت: اگر برجام را نپذیریم و یا نخواهیم آن را حل کنیم و اگر نخواهیم FATF را حل کنیم،‌ بالاخره باید انسجام داخلی را در خود ایجاد کنیم. یعنی مردم سرمایه ما هستند و باید با این مردم آشتی کنیم. الان مردم با ما مشکل دارند حالا تقصیر این یا آن است، به هرحال مردم با ما مشکل دارند.

پزشکیان گفت: فرق شما با اسرائیل و ترامپ که آنها هم نمی‌خواستند برجام باشد چیست؟ قدرت دفاعی و بازدارندگی ما و کاری که سپاه و ارتش کرده است باعث افتخار کشور ماست. یکی از دلایلی که دیگران نمی‌توانند کاری علیه ما انجام دهند همین قدرت پهپادی و موشکی ماست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.