مسعود پزشکیان: پست‌های دولتی به کسانی رسید که از سفارت‌خانه‌ها بالا رفتند+ فیلم

مسعود پزشکیان در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: اصولی که معتقدم حق است و عدالت. اما در جامعه حق مردم و عدالت در تقسیم منابع و کانونهایی که باید همه مشارکت کنند دیده نشده است. برای مشارکت همه، کشور را باید از اینکه یک گروه و جریان اداره کند خارج کنیم.

وی ادامه داد: چه کسی از سفارت انگلیس بالا رفت و آنجا را بست؟ اصلاح طلبان؟ چه کی سفارت عربستان را آتش زد و نماز هم خواندند و بعد در روزنامه گفتند دستاورد داشتیم! کی این کار را کرد؟

پزشکیان گفت: الان از همین آدمها که از سفارتخانه بالا رفتند در پستهای دولتی هستند. چرا جلوی اینها را نگرفتیم؟ بنده از روز اول گفتم که سیاست های کلی مقام معظم رهبری را قبول دارم. الان می توانم بگویم قبول ندارم؟ حالا اگر کسی (از حامیان و ستادم) آمده حرفی زده درست نیست. باید بپذیریم اول در داخل مشکلات را  حل کنیم؛ نه در پشت تریبون؛ بلکه جایی بنشینیم و حل کنیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی خودش به شدت پیگیر حل برجام بود. باید دست به دست هم بدهیم و مشکلمان با دنیا را حل کنیم.

پزشکیان گفت: با طعنه زدن به یکدیگر مشکلی حل نمی شود. با تمام وجود معتقدم اگر سیاست های کلی مقام معظم رهبری را رعایت میکردیم و مدیریت داشتیم و بیخود کسی را حذف نمیکردیم و برخورد ناشایست نمیکردیم، مردم ایران و نخبگان قادر بودند مشکلات را حل کنند و ما را به جایی برسانند که در سیاست های کلی دیده شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.