با 700 میلیون تومان یک آپارتمان 60 مطری در این نقطه تهران اجاره کنید+‌ جدول

به گفته مشاوران ملکی، برخی از موجران اجاره بها را بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده‌اند؛ هرچند میزان افزایش اجاره مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تصویب شده است.

بررسی بازار رهن و اجاره در پایتخت نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۷۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمانی تا محدوده ۱۳۰ مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد.

خبر مرتبط
واگذاری ۴۹۳ قطعه زمین در نهاوند به متقاضیان نهضت ملی مسکن

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: ۴۹۳ قطعه زمین برای ۸۶۰ متقاضی در شهرک امیرکبیر نهاوند برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی به متقاضیان واگذار شده است.

البته باید در نظر داشت که بنا موقعیت قرارگیری ملک در منطقه، امکانات و متراژ آن متغیر است؛ برای مثال با این مبلغ در محله نازی‌آباد، واحدی با 130 مترمربع زیربنا و دارای 2 خواب، انباری و بدون آسانسور را می‌توان رهن کرد و در محله پونک، با 700 میلیون تومان، آپارتمانی 60 متری و دارای یک خواب، آسانسور و بدون پارکینگ و انباری اجاره نمود.

با بودجه مدنظر، می‌توان در منطقه 10 و در محله نواب، واحدی 100 متری و دارای 3 خواب و آسانسور، بدون پارکینگ و انباری و یا در محله جیحون، واحدی 65 متری و دارای 2 خواب و انباری را با پرداخت رهن کامل اجاره کرد.

34343

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.