تیبای جلیلی، پاسخ قالیباف و واکنش پزشکیان به گشت ارشاد همه در یک بسته

تصاویر پلاک‌های متفاوت تیبای سعید جلیلی تبدیل به سوژه داغ در شبکه‌های مجازی و به خصوص شبکه ایکس شده که البته پاسخ طرفدارای سعید جلیلی نسبت به واکنش کاربرها را هم به همراه داشته. 

خبر مرتبط
برنامه تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخابات/۲۸ خرداد ماه روز آغاز مناظره ها

امروز سه‌شنبه با پخش اولین مناظره تلویزیونی با موضوع «اقتصادی»، احتمالاً به واسطه آن تنور تبلیغات انتخاباتی را داغ‌تر خواهد کرد.

مسعود پزشکیان هم امروز در دانشگاه تهران درباره طرح نور و گشت ارشاد گفته این طرح به جایی نمی‌رسد تا جایی که بتوانم، جلوی گشت ارشاد را می‌گیرم، البته اگر وعده بدهم، دروغ گفتم، باید صحبت کنم تا قانع شوند.

دفتر محمدجواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه در پاسخ به ادعای شهردار تهران اعلام کرده که وقتی که این توافق در مجلس، شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی تصویب شده، چگونه ادعا می‌شود برجام اراده نظام نبوده؟ 

امروز در وزارت نفت چهار قرارداد نفتی با شرکت‌های داخلی امضا شد که ارزش سرمایه‌گذاری اونها ۲ میلیارد دلار برآورد شده. 

رئیس کل سازمان امور مالیاتی از برقرار بودن معافیت مالیاتی واردات طلا تا ابتدای سال آینده خبر داد. 

بانک مرکزی بخشنامه‌ داده و طبق مصوبه شورای فقهی بانک مرکزی، موضوع ضرورت تفهیم قراردادها با ادبیات گفتاری صحیح به مشتریان را ابلاغ کرده است. 

احسان خاندوزی رقم واقعی سرمایه‌گذاری خارجی در کشور را رقمی بالاتر از ۵.۵ میلیارد دلار اعلام کرده و گفته سیاست‌های ارزی دولت باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران از اعلام رقم واقعی سرمایه طفره بروند و عدد واقعی سرمایه‌گذاری را پنهان کنند. 

رئیس کل گمرک ایران گفته، تجارت بدون نفت ایران از ۷۴ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۹ به ۱۱۶ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است. 

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از مذاکرات این سازمان با وزارت نیرو برای کاهش ریسک قطعی برق صنایع در تابستان خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.