آغاز به کار ستاد انتخاباتی قالیباف در استان گیلان

 رییس ستاد انتخاباتی "محمدباقر قالیباف" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در این آیین گفت: حدود چهار هزار نفر از امشب در ستادهای تبلیغاتی قالیباف شبانه روز فعال می شوند. کیهان هاشم نیا اظهارداشت: ستادهای تبلیغاتی در ۱۷ مرکز شهرستان، ۵۶ شهر و حدود هزار و ۳۰۰ روستا گیلان شبانه روز فعال می شوند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان گیلان یک شبکه ۳۰۰ نفره ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف را مدیریت خواهند کرد ضمن اینکه هیچ هزینه ای برای این ستادها نشده و به صورت خودجوش فعال شده اند. رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گیلان با تشریح ویژگی های این نامزد ریاست جمهوری بیان کرد: مهربانی و توجه به عواطف دیگران از ویژگی های این نامزد انتخابات است. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی اظهارداشت: فقدان رییس جمهور شهید ضایعه بزرگی است.

نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه مهربانی از ویژگی های محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری است گفت: این نامزد انتخاباتی یکی از سالم ترین و پاکدست ترین مدیران این کشور است. احمد دنیامالی اظهار داشت: شرایط کشور بعد از شهادت آیت الله رییسی خاص بوده و فرصت آزمون و خطا نیست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت نیز با بیان اینکه معیشت مردم سخت شده و دشمنان مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده اند گفت: راه ادامه پیروزی و اقتدار کشور این است مردم ضمن داشتن رضایت، پشتوانه نظام باشند و حمایت های خود را ادامه دهند.

رامین مهانپرست با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش شود افزود: همه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قابل احترام هستند اما در این شرایط خاص وقت ایده پردازی نیست.

وی در ادامه با تشریح ویژگی های محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری افزود: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به مسائل کشور مشرف است و به جوانان، نیروهای مستعد و کارشناس اعتماد دارد.

مهانپرست بیان کرد: این نامزد ریاست جمهوری شعار نمی دهد، نماد اجرای پروژه های بزرگ و پیشرفت در کشور است و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهیدان سپهبد شهید سردار سلیمانی و آیت الله رییسی ثابت کرده است.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی فقدان آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.