آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی پزشکیان در فارس

 رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در فارس شامگاه یکشنبه در آیین آغاز بکار این ستاد گفت: فعالیت های چهار روزه ستاد با همکاری همه دست اندرکاران ستاد انتخاباتی در ۳۷ شهرستان استان فارس از جمله شیراز شکل گرفته و احکام همه نیز صادر شده است.

عبدالرزاق موسوی افزود: مسئولان ستاد هر شهرستان نیز از سوی همان شهرستان انتخاب شده و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

وی ادامه داد: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و حضور پزشکیان در انتخابات فرصتی برای اصلاح طلبان و تمام علاقمندان به این تفکر را فراهم کرده است.

وی اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شنبه هفته آینده میزان آقای پزشکیان در شیراز خواهیم بود و امیدواریم شاهد استقبال باشکوهی از وی از سوی اقشار و گروه های مختلف مردم باشیم.

قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند

رییس ستادهای مردمی پزشکیان در فارس نیز، ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای جذب آرای خاکستری گفت: در شرایط امروز کشور قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند. حمیدرضا قاسمپور افزود: مساله اول انتخابات مشارکت مردم است و باید بکوشیم که مشارکت افزایش پیدا کند چرا که بدون مشارکت انتخابات معنا ندارد.

وی ادامه داد: تمام ستادهایی که در مرکز استان فعال شده متحد، منسجم و همراه و بدون اختلاف نظر فعالیت می کنند و ستادها در عین این اتحاد و همدلی، دخالتی نیز در کار هم ندارند. وی اظهارداشت: از همه افراد با هر سلیقه و تفکری دعوت می کنیم که در ستادهای مردمی مسعود پزشکیان حضور یابند و نسبت به تبیین ویژگی های سراسر مثبت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اقدام کنند.

حضور مردم همواره گره گشا است

استاندار سابق فارس نیز گفت: حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره گره گشا و افق گشا بوده و منجر به حل مشکلات شده است.

عنایت الله رحیمی افزود: حضور مردم در دوران و مبارزات انقلاب اسلامی که منجر به پیروزی انقلاب شد و همچنین حضور مردم در دوران دفاع مقدس که اجازه نداد ذره ای از خاک کشور جدا شود از جمله این حضور و مشارکت موثر است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم رقیبی برای دکتر پزشکیان معرفی کنیم شاید آن رقیب قهر مردم با صندوق رای باشد که امیدواریم با حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات شاهد خلق حماسه ای دیگر باشیم.

وی اظهارداشت: حکومت ها برای مردم هستند نه مردم برای حکومت ها و بنابراین باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که مسیر تحقق مطالبات به حق مردم را هموار و زمینه آن را فراهم کند.

مردم باوری از ویژگی های پزشکیان است

استاندار اسبق فارس نیز گفت: دکتر پزشکیان در واقع مردمدار نیست بلکه مردم باور است محمدابراهیم انصاری لاری افزود: مردم باوری یک فرهنگ است و شخص مردم باور هرگز به خودش اجازه نمی دهند به مردم دروغ بگوید.

وی ادامه داد: ماهیت تفکرات پزشکیان به خواسته های همیشگی ملت ایران بسیار نزدیک و همسو است و سرلوحه برنامه های وی بازگشت صادقانه به مردم و رویکرد خردمندانه است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.