متقاضیان بخوانند/ عرضه این خودروها در جدیدترین طرح فروش

ساینا S، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S در جدیترین طرح فروش خودروسازی سایپا عرضه می‌شود.

خبر مرتبط
این افراد می توانند از سایپا شاهین بخرند/ شرایط و مبلغ اعلام شد

شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حدود ۳۲۴ میلیون تومان در دسترس مشتریان واجد شرایط قرار دارد.

مدیران نارنجی های جاده مخصوص جدیدترین طرح فروش را در قالب پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار می‌دهند.

این طرح فروش خودرو علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس مادران دارای دو فرزند که مشمول قانون طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می شوند و دارندگان خودروهای فرسوده نیز قرار می گیرد.

نکته قابل توجه در مورد این طرح پیش فروش این است که سهند S چهارمین عرضه خود را تجربه می کند اما هنوز این خودرو در بازار رویت نشده است. بررسی اولین طرح پیش فروش سهند اسفند سال گذشته برگزار شده و قرار است عرضه این طرح از مرداد تا اسفند سال جاری در دستورکار قرار می گیرد.

بنابراین اولین سهندهای سایپا در نیمه تابستان ۱۴۰۳ در بازار آفتابی خواهند شد.

کوییک GX-L نیز دیگر محصول خودروسازی سایپا محسوب می شود که این خودروساز برای دور جدید پیش فروش خود در نظر گرفته است. کوییک GX-L در میان خانواده کوییک بیشتر مورد توجه مدیران سایپا قرار گرفته و این خودرو بیش از سایر اعضای این خانواده خودرویی در طرح های فروش در دسترس متقاضیان خودرو قرار گرفته است.

ساینا S هم سومین محصول عرضه شده در جدیدترین طرح فروش سایپا است.

بررسی ها نشان می دهد ارزان ترین محصول این طرح فروش ساینا S که مبلغ پیش پرداخت آن ۱۷۰ میلیون تومان است. کوییک GX-L نیز با پیش پرداخت حول و حوش ۱۸۷ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

گران ترین خودروی حاضر در این طرح پیش فروش نیز سهند S است که پیش پرداختی نزدیک به ۲۳۰ میلیون تومانی نیاز دارد.

اجرای این طرح فروش از سوی خودروسازی سایپا می تواند روی قیمت های بازاری محصولات این خودروسازی تاثیر گذاشته و نمودار قیمتی آنها را نزولی کند.

طرح پیش فروش سایپا ازساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ (چهارشنبه) تا زمان تکمیل ظرفیت از مسیر سامانه فروش اینترنتی سایپا در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.