حماس: دست مقامات صهیونیست برای تمام دنیا رو شده است

یک مقام ارشد جنبش حماس امروز (سه‌شنبه) در سخنانی گفت که جهان فریب دروغ پردازی‌های رژیم صهیونیستی را نمی‌خورد و دست مقامات این رژیم برای تمام دنیا رو شده است.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس در این باره اظهار داشت: برای جهان روشن شده است که تصمیم اشغالگران کشتن مستقیم و عمدی بیشترین تعداد غیرنظامیان در رفح و کل نوار غزه است. به دلیل شکست‌هایی که به دست قهرمانان مقاومت بر آنها وارد شد و به دلیل انزوای بین المللی و افزایش نارضایتی جهانی علیه رژیم نازی، حالتی از جنون، تشنگی به خون، قتل و انتقام بر نتانیاهو و ارتش وی عارض شده است.

خبر مرتبط
تنش به اوج رسید/ استقرار تانک‌های اسرائیلی نزدیک مرز مصر

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی در یک منطقه باستانی در نزدیکی مرز مصر مستقر شده اند.

الرشق افزود: زنان و کودکان و سالمندان اهداف مستقیم ارتش اشغالگر و موشک‌های آمریکایی آن هستند. تلاش‌های اشغالگران برای توجیه کشتارهای خود در رفح با هدف قرار دادن مبارزان مقاومت، استدلال‌های مضحکی است که جهان آن را باور نخواهد کرد، زیرا اکثر قربانیان غیرنظامیان آواره در چادرهای خود هستند و هیچ مرد مسلحی در میان آوارگان در چادرها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اشغالگر نازی با ادعای دروغین خود که قصد کشتن و سوزاندن کودکان و زنان را نداشته و مدعی تحقیق درباره جنایات برای فریب دادن جهان است. ما به آنها می‌گوییم که هیچ کس منتظر نتایج تحقیقات نادرست شما نیست.

الرشق تاکید کرد: اگر نتانیاهو و ارتش او فکر می کنند که با تشدید قتل عام و تروریسم خود می‌توانند در شکستن اراده مردم ما و رسیدن به یک پیروزی ادعایی موفق شوند، باید بگوییم که آنها متوهم هستند؛ چرا که این خون پاک و فداکاری‌های بزرگ مردم ما روحیه استواری، اراده و مقاومت را تا زمان زوال این رژیم بیشتر می‌کند.

با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.