اعتراف مقام پیشین اسرائیل به قدرت حماس

بریک گفت که ارتش، سیاست دروغگویی سیستماتیک را از طریق ارسال پیام‌هایی به اسرائیلی‌ها با این مفهوم که همه چیز خوب و عالی است و این رژیم قدرت برتر منطقه است، در پیش گرفته بود اما حمله هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) خیلی سریع همه چیز را نابود کرد.

مسئول پیشین شعبه شکایات در ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: حال دیگر نمی‌توان از مردم پنهان کرد که ارتش نمی‌تواند حماس را شکست دهد.

وی اضافه کرد که تعداد نیروهای پیاده ارتش، اجازه ماندن در نوار غزه را نمی‌دهد و ارتش طی سالیان گذشته این بخش از نیروها را کلا به حاشیه رانده و به طور گسترده بر نیروی هوایی متمرکز شده بود.

بریک همچنین، گفت: مبارزان حماس به هر جایی در نوار غزه که ما آنجا را ترک کردیم، بازگشتند و حملات موشکی به شهرک‌های مجاور را از سرگرفتند و این عملا به معنی بازگشت اوضاع به قبل از هفتم اکتبر و از دست رفتن دستاوردهای ارتش است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.