جزئیات آغاز فروش فوق‌العاده ۸ خودرو

به گزارش اقتصادنیوز، هشت مدل خودروی وارداتی در دور جدید فروش در سامانه یکپارچه به صورت فروش فوق‌العاده در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

بررسی لیست خودروهای عرضه شده نشان می دهد تویوتا لوین ۱۲۰۰ سی سی، تویوتا لوین هیبرید، تویوتا کرولا، هوندا Vezel، هوندا City، هوندا Syphy,  اشکودا Super B و سوزوکی  Jimnny ۵  در این دور از فروش عرضه می شوند.

البته برخی از خودروها توسط دو شرکت وارد کننده در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

نکته قابل توجه اینکه خودروهایی مانند هوندا City و سوزوکی Jimnny ۵ پیش از این کمتر در سامانه فروش خودروهای وارداتی آفتابی شده بودند و پیش تر اخباری درباره حضور این خودروها در گمرک شنیده شده بود.

اشکودا Super B نیز به عنوان خودرویی اروپایی برای دومین بار است که توسط مدیران صمت پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز قرار گرفته است. 

بررسی ها نشان می دهد پیش از این تنها فیات ۵۰۰ به عنوان محصولی از یک برند اروپایی به متقاضیان خودروهای وارداتی عرضه شده بود.

به نظر می رسد سیاست گذار خودرویی به نوعی به سیم آخر زده و قصد دارد تا پیش از اتمام زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم تکلیف متقاضیان خودروهای وارداتی در مرحله اول این خودروها در سامانه یکپارچه فروش محصولات برندهای بین المللی خودروساز را مشخص کند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «وزارت صمت به سیم آخر زد/ فروش فوق‌العاده ۸ خودرو آغاز شد»بخوانید.

 

 
 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.