ایران‌خودرو پشیمان شد/ تغییر بزرگ در راه است
به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرو در پایان بهمن ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد تولید بیش از ۹۰ درصدی در تولید خانواده تارا بود. آبی‌های جاده مخصوص در پایان دومین ماه از زمستان سال گذشته در مجموع تولید بیش از ۴۴ هزار و ۸۵۰ دستگاه انواع تارا را در خطوط تولید خود نهایی کرد. این خودروساز در بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه تارا تولید کرده بود. بنابراین به زبان عدد شاهد رشد تولید حدود ۲۱ هزار و ۳۰۰ دستگاهی هستیم.
 

ابی های جاده مخصوص در با توجه به ثبت رشد تولید همین مسیر را نیز در فروش خانواده تارا ادامه دادند. بررسی های اطلاعات منتشر شده نشان می دهد این خودروساز در سایت کدال سازمان بورس نشان می دهد ایران خودرویی ها تا پایان یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۲ در مجموع حول و حوش ۴۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع تارا را برای متقاضیان خود فاکتور کردند. این خودروساز در مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ حوالی ۲۲ هزارد دستگاه تارا فروخته بود. بنابراین شاهد افزایش تیراژ نزدیک به ۲۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال پیش از آن هستیم.

این رشد تیراژ به زبان درصد حدود ۱۰۲ درصد است.

مشروح کامل این گزارش را در اقتصادنیوز با عنوان پشیمانی زودهنگام ایران‌خودرو از تولید این 2 محصول/ زلزله در خانواده تارا بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.