فوری/ سفرهای نوروزی جاده چالوس را یکطرفه کرد

سردارحسن مومنی  درباره سفرهای نوروزی گفت: سفرهای نوروزی هموطنان در جاده های کشور، آغاز شده است و شدت جریان سفرها بیشتر در جاده های منتهی به استان های شمالی کشور بیشتر است.در حال حاضر گزارش‌های دریافتی حاکی از بار پرحجم ترافیک در مسیر هزار و فیروزکوه است.

 

خبر مرتبط
جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال به مدت 10 روز مسدود می‌شوند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد ۱۰ روزه جاده چالوس آزادراه تهران_ شمال از فردا ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده چالوس سنگین است، گفت:  از صبح امروز در جاده چالوس شاهد بار ترافیکی بسیار سنگینی بودیم به همین دلیل، از ساعت ۹ صبح امروز، مسیر جنوب به شمال جاده چالوس یکطرفه شد تا از بار ترافیکی بکاهد و افراد با معطلی کمتری به مقاصد خود برسند.

مومنی با اشاره به هشدارهای هواشناسی گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور، اکثر جاده های استان های کشور فردا و پس فردا بارانی خواهند بود. همچنین در پنج استان چهار محال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان،  بارش ها شدت خواهد داشت و در مرحله هشدار قرمز سازمان هواشناسی قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: به نظر می‌رسد شرایط برای سفرهای بین استانی مناسب نیست و از رانندگان تقاضا می کنیم موارد ایمنی را رعایت کنند و قبل از شروع سفر، وضعیت هواشناسی را بررسی کنند. 

مومنی درباره تصادفات نیز هشدار داد و گفت: در روزهای بارانی، شاهد افزایش تصادفات زنجیره ای هستیم که به رانندگان توصیه می کنم فاصله طولی  مناسب را در شرایط بارانی با خودروی جلویی حفظ کنند تا از این حوادث در امان بمانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.