مسافران بخوانند/تردد در جاده چالوس بدون زنجبر چرخ ممنوع!

سرهنگ پیمان کرمی روز شنبه هفتم بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به بارش برف، باران و کاهش دما در محورهای مختلف این استان، همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده کرج - چالوس و طالقان الزامی است.

خبر مرتبط
بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان/ پلیس هشدار داد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اطلاع داد که در جاده‌های ۲۲ استان کشور برف و باران می‌بارد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند که نقص زنجیر چرخ آنان را در ادامه مسیر گرفتار می‌کند.

خبر مرتبط
هشدار سقوط بهمن در جاده‌ چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام هشدار سقوط بهمن در جاده‌ کرج-چالوس از مسافران خواست که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

کرمی گفت: برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیرچرخ، استفاده از آن را جدی نمی گیرند و حتی قادر به بستن آن نیز نیستند.

وی اضافه کرد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده‌های البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

وی تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی گفت: تیم‌های گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز در راه‌های این استان مستقر هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.