کلاهبرداری باترفند سرمایه گذاری در بازار نفت / شکایت 40 شاکی خبر ساز شد

 سرهنگ علی شائینی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه در پی حضور شاکیان یک فقره پرونده کلاهبرداری در کلاته خیج شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد که موضوع کلاهبرداری سرمایه گذاری در بازار نفت بوده است.

خبر مرتبط
هشدار؛ پیام « شکایت علیه شما» کلاهبرداری است! + عکس

پلیس فتا هشدار داد: پیام دریافتی از شماره های شخصی و یا پیام رسان های موبایلی با موضوع شکایت علیه شما قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

وی ضمن بیان اینکه مشخص شد فرد کلاهبردار به افراد مختلف وعده سود زیاد در سرمایه گذاری بازار نفت داده بود، افزود: متأسفانه مال‌باختگان اموال منقول و غیرمنقول خود را فروخته و به این متهم پرداخت کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه کلاهبردار با دریافت مبلغ متواری شده بود، ابراز داشت: نه تنها سودی در کار نبود بلکه ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از آنها کلاه برداری شده است.

شائینی ضمن بیان اینکه پیگیری‌ها به بار نشست، تصریح کرد: طی عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

وی ضمن بیان اینکه این پرونده ۴۰ شاکی داشته است، افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر قانونی به دادسرا ارجاع داده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.