فوری/ توقف وسایل نقلیه در این خیابان‌ها ممنوع شد

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به ضرورت پیش بینی تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طی جلسات مشترک با پلیس راهور به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیک در این روز ملی و مهم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده است.

مرتضوی در ادامه گفت: از ساعت ۲۳ شب شنبه ۲۱ بهمن ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی، شهید دستغیب، هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی مسدود است.

خبر مرتبط
پلیس هشدار داد: برخورد با شایعه‌سازان و تخریبگران انتخاباتی در فضای مجازی

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا از برخورد با شایعه‌سازان فضای مجازی در ایام انتخابات خبر داد.

شهردار منطقه ۹ افزود: بزرگراه شهید لشگری از جنب فروشگاه رفاه و ورودی بزرگراه لشگری به رینگ بیرونی میدان آزادی نیز در بامداد روز ۲۲ بهمن ماه مسدود می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از ممنوعیت توقف تمامی وسایل نقلیه در حاشیه محورهای خیابان و میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی از ساعت ۲۲ شب ۲۱ بهمن ماه تا پایان مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.

وی تأکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی رادیو تلویزیون و اکران بنر در محدوده خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.