مترو تهران فردا رایگان است

 

بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

خبر مرتبط
دعوت رئیس جمهور از مردم برای حضور در جشن انقلاب +فیلم

حضور مردم در همه عرصه‌ها، امیدبخش و حماسه‌آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه در این روز خدمات‌رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و متروی تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطارها در این روز بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان ارائه دهد.

خبر مرتبط
اطلاعیه فرودگاه مهرآباد برای روز ۲۲ بهمن

در روز ۲۲ بهمن ماه مصادف با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پروازهای فرودگاه مهرآباد مطابق با ساعت مندرج در بلیت پروازها انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط ۱،۲،۳،۴ از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه، و در خط هفت از ۱۴ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ مانند سال‌های گذشته و به منظور حفظ نظم و امنیت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ایستگاه میدان آزادی از صبح تا پایان مراسم راهپیمایی پذیرش و جابه‌جایی مسافر  نخواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.