پیام امیر حیدری به فرمانده نیروی هوایی ارتش

 در پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری خطاب به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی آمده است: « فرارسیدن نوزدهم بهمن ماه، سالروز گرامی‌داشت دلاوری، غیرت و ولایت‌مندی نیروی هوایی ارتش را به شما و تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آنگونه که ایسنا روایت کرده بدون شک این روز فرخنده که یادآور بیعت همافران با امام راحل (ره) و نمادی از خاکساری آنان در برابر رهبری درخشان ایشان در پیروزی بر طاغوت و شکست توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است، نشان افتخاری بر سینه و سند متقنی از ایمان شما به اسلام و رهبری داهیانه و مثال‌زدنی امامین فرزانه و خردمند انقلاب اسلامی است.

نوزدهم بهمن ماه، یادآور فداکاری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه‌ شما برای حفظ امنیت و پاسداری از مرزهای هوایی کشور و پایداری شما در راه تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نیروی هوایی ارتش، نقش بسیار مهمی در تضمین امنیت کشور داشته و همواره به دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی می‌اندیشد.

ضمن گرامی‌داشت این روز تاریخی و مهم، با نثار خالصانه‌ترین درودها بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و تقدیم عمیق‌ترین احترامات و ارادت‌ها خدمت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ارواح طیبه شهدا و جان‌باختگان راه سرفرازی اسلام و اقتدار میهن اسلامی، فرارسیدن روز نیروی هوایی، ایام‌الله مبارکه فجر و همزمانی آن با مبعث رسول مکرم اسلام (ص) را به شما همکار گران‌قدر و تمامی کارکنان پایور و وظیفه‌ تابعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، سلامت، موفقیت و توفیقات روزافزون در جهت ارادت به امام عصر (عج)، خدمت به نظام اسلامی و آحاد مردم شریف ایران را مسئلت می‌کنم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.