معاون رئیسی: مدارا با مردم کارسازترین اصول در مدیریت انسانی است

سید محمد حسینی، امروز (۱۱اسفند) در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهرەوری و ارتقاء سلامت اداری در سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری یکی از دلایل عدم رشد اقتصادی در چند دهە گذشتە را عدم بهرەوری عنوان کردە است.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش بهرەوری اداری است.

حسینی در خصوص تکریم مردم بیان کرد: برخلاف فراعنە کە هدف آن‌ها خوار و ذلیل کردن انسان‌ها است، نگاە انبیا و اسلام حفظ و تکریم جایگاە و مقام والای انسانی است، لذا باید کارگزاران درصدد تکریم مردم و هدف آن‌ها از خدمت، خدمت بە خلق باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء سلامت اداری در گرو حذف و یا کاهش فساد اداری و عمل بە اصول دوازدەگانە ریاست جمهوری برای مقابلە با فساد اداری است.

حسینی بیان کرد: همانگونە کە شهید بهشتی بیان کردە است کە ما شیفتگان خدمتیم نە تشنگان قدرت، لذا باید هدف ما یکی از نکاتی خدمت بە مردم نە دستیابی بە قدرت باشد.

وی ادامە داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری و حفظ جایگاە والای انسانیت و تاکید بر تکریم انسان است.

حسینی مردم‌داری را یکی از ویژگی‌های اصلی کارگزاران عنوان کرد و افزود: کارگزاران در جهت تقویت ویژگی مردم داری باید هفتاد و نە نامە نهج البلاغە را کە سرشار از احکام و دستورالعمل‌های حکومتی است را مطالعە و سرلوحە کار خود قرار دهند.

وی بە اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی اشارە و گفت: امروزە حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بە سمت عدالت‌خواهی و حمایت و دفاع از مظلومان است.

وی در ادامە بە پرهیز از کاهلی و سستی در کار تاکید و یادآور شد: بهرەوری اداری زمانی حاصل می‌شود کە همە افراد کار خود را بە درستی انجام دهند.

حسینی در ادامە اظهار کرد: امروزە جنگ ترکیبی کە در بعد اقتصادی جلوە بیشتری دارد با سستی و کاهلی بە جایی نمی‌رسد و نیازمند روحیە جهادی و انقلابی است.

وی عنوان کرد: حال کە فرصت خدمت فراهم شدە است باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرد و قدردان آن بود. 

حسینی در پایان مدارا با مردم را جزو کارسازترین اصول در مدیریت انسانی دانست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.