پیش بینی آخرالزمانی مدودف از جنگ روسیه با ناتو

 

 

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در پستی که امروز (چهارشنبه) در یک رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت چنانچه جنگ بین مسکو و ناتو اتفاق بیفتد یک «آخرالزمان» رقم خواهد خورد و در این جنگ روسیه «سناریوی عمیات نظامی ویژه» در اوکراین را دنبال نخواهد کرد و «ما شاهد نبرد در خندق‌ها نخواهیم بود.»

خبر مرتبط
ادعای پوتین درباره جدیدترین تسلیحات روسیه؛ از ناتو قوی‌تریم!

رئیس‌جمهور روسیه گفت: اگر در مورد جدیدترین سلاح‌های روسیه صحبت کنیم، آنها به وضوح از تمام تسلیحات برتر هستند. این یک واقعیت آشکار است.

مدودف که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه هم بوده، همچنین در این پست که در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرد، نوشت که اخیرا «وراجی‌های خطرناکی» پیرامون احتمال بروز جنگ روسیه و ناتو در بین رهبران سیاسی این ائتلاف نظامی بروز یافته است.

مدودف خاطر نشان کرد که در صورت بروز این جنگ لازم است به این ائتلاف نظامی به دلیل توانمندی‌های نظامی‌اش پاسخ «نامتقارن» داده شود.

خبر مرتبط
سفر قریب الوقوع گروسی به روسیه

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هفته آینده برای دیدار با مقامات روسیه به مسکو سفر خواهد کرد.

این سیاستمدار ارشد روس خاطر نشان کرد که در زمان جنگ روسیه با ناتو «موشک‌های بالستیک و کروز مجهز به کلاهک‌های ویژه برای محافظت از تمامیت ارضی کشورمان استفاده خواهند شد. این بر مبنای محتوای اسناد مربوط به دکترین نظامی ما و برای همه به خوبی شناخته شده است. این باعث آخرالزمان و پایان هر چیزی خواهد شد.»

مدودف که سابق بر این رئیس جمهور روسیه بوده، به سیاستمداران غربی توصیه کرد «به رای‌دهندگان حقیقت تلخ را بگویید و آنها را با تکرار  شعار غلط آمادگی برای جنگ با روسیه همچون احمق‌های کودن در نظر نگیرید.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.