تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در کوهدشت/ آموزش و پرورش توضیح داد

این دانش‌آموز به دلیل شدت جراحات بعد از حضور در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت برای درمان‌های تکمیلی به بیمارستانی در تهران اعزام شده است و طبق ادعای پدر او، حال این دانش‌آموز مساعد نیست.

امینی پویا رئیس آموزش‌وپرورش کوهدشت در مورد این حادثه، اظهار داشت: چند هفته پیش، یکی از دانش‌آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، بین یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق و به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل‌ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش‌آموزان و عصبانیت همکار فرهنگی، درگیری ایجاد می‌شود و در کلاس بر زمین می‌افتد که به همین دلیل دچار آسیب‌دیدگی می‌شود.

خبر مرتبط
مجازات برای معلم‌های خشن/ تنبیه دانش‌آموزان چقدر آب می‌خورد؟

هم جامعه و هم قانون تنبیه فراگیران علم و دانش را نمی‌پسندد و حتی برای آن مجازات‌هایی را وضع کرده است.

به دنبال این اتفاق تأسف‌بار، دانش‌آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیا دانش‌آموز سریعاً به بیمارستان امام (ره) کوهدشت اعزام و تحت مداوا قرار می‌گیرد.

در طول مدت درمان و بستری در بیمارستان همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونین آموزش‌وپرورش کوهدشت، همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه فوق از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته و اقدامات اداری لازم از جمله جابه‌جایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از منطقه و آموزشگاه یاد شده و سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است،

خوشبختانه حال عمومی دانش‌آموز به طور نسبی هم اکنون مساعد است.

در طول این مدت چند نفر از ریش‌سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش‌آموز رسیده‌اند و این مسئله اکنون در حال پیگیری است.

امینی پویا رئیس آموزش‌وپرورش کوهدشت همچنین اعلام کرد: باتوجه‌به اینکه این حادثه تلخ در مدرسه رخ‌داده است، دانش‌آموز تحت پوشش بیمه مدرسه است، تمام هزینه‌های درمانی وی توسط بیمه پرداخت می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.