اسرائیل خون عربستان را به جوش آورد

ریاض به اظهارنظرهای آپارتایدی ۲ وزیر کابینه رژیم صهیونیستی درباره غزه به شدت واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: عربستان بر اهمیت تشدید تلاش‌های جامعه جهانی برای فعال کردن سازوکار بازخواست بین المللی در قبال اقدامات و مواضع اعضای کابینه اشغالگران اسرائیلی تاکید دارد به ویژه که این اقدامات و مواضع ناقض قواعد مشروع بین المللی و قانون بین المللی بشری است.

«ایتمار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و چهره راستگرای افراطی این رژیم در نشستی که با اعضای حزب خود داشت، در ادامه رویکردهای ضد فلسطینی‌اش، بازگشت شهرک‌نشین‌های یهودی به غزه پس از توقف جنگ را خواستار شد و ساکنان فلسطینی اراضی اشغالی را به مهاجرت تشویق کرد.

خبر مرتبط
بیانیه وزارت خارجه عربستان در واکنش به انفجار تروریستی کرمان

وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای به حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد.

این چهره افراطی در ادامه نیز مدعی شده بود خروج فلسطینی‌ها از نوار غزه می‌تواند راه را برای احداث دوباره شهرک‌های یهودی در مناطق فلسطینی باز کند.

«بتسلئیل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه بازگشت شهرک‌نشین‌های یهودی به نوار غزه پس از توقف جنگ را خواستار و مدعی شده بود: فلسطینی‌های نوار غزه باید به مهاجرت به کشورهای دیگر تشویق شوند.

پیشتر نیز یک مسئول ارشد در کابینه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه تایمز آف رژیم صهیونسیتی اعلام کرده بود که تل آویو در حال مذاکراتی با کشورهای متعدد برای پذیرش مهاجران از نوار غزه است.

خبر مرتبط
پرواز حج عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد/ عدم صدور مجوز از سوی عربستان

عملیات حج عمره قرار بود بعد از گذشت 9 سال بامداد امروز با اولین پرواز از فرودگاه امام در ساعت 2 و 30 دقیقه انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد تا اطلاع ثانوی این پرواز‌ها لغو شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.