حماس با اسرائیل اتمام حجت کرد/ اگر اسرایت را زنده می‌خواهی...

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس گفت که دشمن صهیونیست در تحقق اهداف متجاوزانه خود در نوار غزه ناکام مانده است و اگر اسرایش را زنده می‌خواهد، جنگ علیه غزه را متوقف کند.

وی افزود: اگر دشمن اسرای خود را زنده می‌خواهد، پس باید جنگ و جنایات علیه غزه را متوقف کند.

اسامه حمدان ادامه داد: تهدیدات مقامات اسرائیلی (نتانیاهو، گالانت و گانتز) به نابودی مقاومت، پوچ و توخالی و بیانگر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان اسرائیل را تهدید کرد/ چشم در برابر چشم

عضو ارشد حماس تصریح کرد: بیش از 21 هزار نفر شهید و بیش از 56 هزار نفر هم زخمی شدند که اغلب آن‌ها زن و کودک هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما ثابت کرد که که تسلیم نخواهد شد و دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند.

حمدان با بیان اینکه مجاهدان ما میدان را تحت کنترل دارند، افزود: استراتژی شکست حماس فروپاشید.

خبر جدید العربیه درباره آتش بس اسرائیل و حماس/ تل‌آویو پیشنهاد جدید داد 

وی قطعنامه روز گذشته شورای امنیت در مورد کمک‌ها به غزه را ضعیف و ناکافی دانست و گفت: دولت آمریکا 5 روز تلاش کرد تا این قطعنامه را از ماهیت و ارزش اصلی و واقعی خود تهی کند.

نماینده حماس در بیروت اضافه کرد: نباید برای ورود کمک به نوار غزه التماس کنیم و شورای امنیت باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

حمدان ادامه داد: نتانیاهو و کابینه جنگ او در جنگی بدون افق و سرانجام گرفتار شدند و ارتش آن‌ها تلفات سنگینی را متحمل شده است.

اسامه حمدان تأکید کرد که 1.8 میلیون آواره فلسطینی در غزه و نزدیک به 2.3 میلیون مجموع ساکنان این باریکه با وضعیت فاجعه‌بار بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

وی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که تروریسم صیونیست‌ها هرگز عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را درهم نمی‌شکند و نمی‌تواند هیچیک از اهداف متجاوزانه خود را محقق کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.