خط و نشان پلیس تهران برای اوباش

 سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای عمل به مطالبات و درخواست مردمی و همچنین ارتقاء ایمنی و برخورد با هرگونه اقدام مجرمانه و مخل نظم و آرامش عمومی، اجرای طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در سطح شهر تهران  اجرایی می‌شود.

سردار رادان برای اراذل و اوباش خط و نشان کشید

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی قضائی، تیم‌های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه‌خانه‌ها و پارک‌های سطح شهر که اراذل و اوباش به عناوین متخلف در آنجا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت کنند، اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتطامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس از هیچ‌گونه بی‌نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی چشم پوشی نخواهد کرد، گفت:‌در همین راستا نیز برابر قوانین و مقررات پلیس با مسببین و عاملان این تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کاویانی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس و دستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است، گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح‌ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع و اثر بخش خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.