ایجاد رعب و وحشت در مردم با تیراندازی‌های شبانه/ 5 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از بازداشت ۵ نفر از اراذل و اوباشی که با تیراندازی‌های شبانه برای شهروندان مریوانی ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ طیب محمدی از اجرای طرح ضربتی امنیت محله‌محور و ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط پلیس در شهرستان مریوان اجرا شد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵ نفر از اراذل و اوباشی که با تیراندازی‌های شبانه برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، پس از شناسایی در مخفیگاهشان بازداشت و تعدادی سلاح گرم و سلاح سرد از آنها کشف و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: همچنین در قالب این طرح ۳ سارق و ۳ خرده فروش مواد مخدر بازاشت شده که از آنان ۵ فقره انواع سرقت و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس ذکر کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.