سردار رادان برای اراذل و اوباش خط و نشان کشید

فرمانده‌ انتظامی کل کشور با بیان اینکه برخورد مقتدرانه در سراسر کشور برای بازدارندگی از شرارت و اوباش‌گری انجام می‌شود گفت: اراذل و اوباش مطمئن باشند بر آنها سخت خواهد گذشت.

سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم افتتاح کلانتری ۲۱ استادان همدان که با حضور استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و تنی چند از مسئولان نظامی و انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: راه مدافعان حریم امنیت و شهدا بر اساس فرهنگ دینداری استوار شد و باید راهرو راستین راه آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به دغدغه مردم در حوزه تامین امنیت توجه ویژه‌ای داریم گفت: به خواست مردم در حوزه امنیت محله‌محور ورود خوبی داشتیم و برخورد با اراذل و اوباش را نیز از تهران شروع کرده‌ایم که در برخی از استان‌ها نیز این کار آغاز شده است.

فرمانده‌ انتظامی کل کشور بیان کرد: برخورد مقتدرانه برای بازدارندگی از شرارت و اوباش‌گری در سطح کشور انجام می‌گیرد و قبلا هم پیغام دادیم که اگر اراذل و اوباش می‌خواهند ما را امتحان کنند اشکالی ندارد اما مطمئن باشند بر آنها سخت خواهد گذشت.

سردار رادان عنوان کرد: دوستان ما در انتظامی وظیفه دارند با بزرگان، معتمدان و ذی‌نفوذان این محله(استادان) ارتباط برقرار کنند و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کنند، باید در طول چند روز تمام آنچه در محله بعد انتظامی دارد مورد پیگیری قرار گیرد و مجددا با معتمدان جلسه برگزار شود که با این اتفاق شاهد تعامل مستدام و مستمر خواهیم بود.

وی با اشاره به انجام اقدامات انتظامی در حوزه مقابله با سرقت و کاهش شتاب آن اعلام کرد: شتاب سرقت از ۱۹ درصد به چهار درصد رسیده و به دنبال آن هستیم این میزان را به صفر و به سمت کاهشی پیش ببریم ضمن اینکه در آینده نزدیک هم در خصوص کنترل سارقان حرفه‌ای خبرهای خوشی خواهید شنید.

فرمانده‌ کل انتظامی کشور گفت: به نظر می‌رسد استان همدان جای این را دارد یک بار برای همیشه طرح‌های نیمه‌تمام خود در حوزه انتظامی را به اتمام برساند و می‌شود این کار را کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.