سردار جلالی: مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است

سردار غلامرضا جلالی در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران، گفت: امروز درگیر نسل کشی در غزه هستیم و رژیم صهیونیستی با دخالت مستقیم آمریکایی‌ها مردم مظلوم غزه را زیر بمباران‌های شدید به صورت آشکار به شهادت می‌رساند و به طور رسمی و در برابر چشم جهانیان و افکار عمومی از این اقدام خود خجالت نمی‌کشد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک غده چرکین و سرطانی است که اصل وجودش غیرقانونی و خباثت آمیز است و فلسفه وجودی آن جنگ و درگیری با مسلمانان است. مسأله فلسطین در وهله اول یک مسأله انسانی، بعد اسلامی و سپس یک مسأله ایرانی است و باید به مسأله فلسطین به عنوان یک مسأله ایرانی، اسلامی و انسانی نگاه کرد و به ملاحظات آن توجه کرد.

یک سردار سپاه به شهادت رسید 

رئیس پدافند غیرعامل کشور گفت: اهداف این رژیم از نیل تا فرات است و نگاهش به همه سرزمین اسلامی است و اگر امروز قدرت ندارد و نمی‌تواند کاری کند، یک بحث دیگری است. مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است و باید به آن توجه کنند.

سردار جلالی بیان کرد: ما اگر نتوانیم رژیم صهیونیستی را در این صحنه مدیریت و کنترل کنیم، این رژیم خباثت‌آمیز در جاهای دیگر نیز دشمنی خود را با مسلمانان دنیا ادامه خواهد داد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.