اظهارات مهم جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره پایانه خسروی

 امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهارکرد: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و امسال استقبال خوبی توسط زائران صورت گرفت.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: زیرساخت های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال های گذشته شده است.
وی با بیان اینکه پایانه خسروی قطعاً در سال‌های آتی شاهد حضور بیشتر زائران برای تشرف به عتبات عالیات خواهد بود، گفت: بر همین اساس باید نسبت به رفع اندک نواقص موجود و تقویت زیرساخت‌های این مرز اقدام کرد.
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: با کمک خود استان و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح زیرساخت‌های پایانه خسروی برای سال آینده تقویت خواهد شد تا شاهد حضور زائران بیشتری در این مرز و اعزام آنها به عتبات عالیات باشیم.

سلفی گرفتن مردم با فرمانده کل سپاه + عکس

وی توفیق خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بسیار بزرگ دانست و گفت: همه ما باید قدر این فرصت که نصیبمان شده را بدانیم و تا جایی که امکان پذیر است شرایط بهتری برای تردد زوار فراهم کنیم.
امیر نصیرزاده همچنین با قدردانی از سردار حاجیان فرمانده و مسئولان و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در خدمات رسانی گسترده به زائران، گفت: پلیس مثل همیشه در مأموریت اربعین نیز خوش درخشید که جای قدردانی دارد.
جانشین کل ستاد نیروهای مسلح همچنین از موکب های نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوایی ارتش در مرز مهران بازدید و روند خدمات رسانی به زاِئران اربعین را مورد ارزیابی قرار داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.