بهترین زمان سفر به عتبات کدام روزهاست؟

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران گفت: هشتم و نهم شهریور ، بیشترین اعزام زائرین اربعین حسینی را خواهیم داشت بنابراین آمادگی لازم برای ارائه خدمات دهی در پایانه ها را برای مسافران مهیا کردیم.

پوریا علیمردانی با اشاره به اینکه در تاریخ‌های هشتم و نهم شهریور امسال بیشترین اعزام زائر از پایانه‌های تهران را شاهد خواهیم بود، افزود: مطابق آمارهای موجود سفرهای زمینی زائرین اربعین حسینی آغاز شده است که با آنالیز داده از سال‌های گذشته، پیش بینی می‌کنیم در روزهای پایانی هفته آتی این مقدار به روزی ۱۸ هزار مسافر برسد که به شهروندان توصیه می‌کنیم سفرهای خود را مدیریت کنند تا خدمات رسانی در پایانه‌ها و همچنین مناطق مرزی به بهترین شکل صورت پذیرد.

️مدیرحمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران گفت: پیش بینی‌ها حاکی از این است که دست کم امسال حدود ۱۵۰ هزار زائر از ترمینال‌های غرب، جنوب و بیهقی تهران به سمت مرزهای غربی و جنوبی کشور حرکت کنند.

️ او با بیان اینکه طرح موکب عمود صفر در پایانه‌های جنوب، غرب و بیهقی از امروز آغاز شده، گفت: این طرح با همکاری هیئت‌های مذهبی و در سه محور موکب پذیرایی، موکب خدماتی و موکب فرهنگی انجام می شود و تا زمانی که روند حرکت مسافران از مبدا کاهش پیدا کند، این طرح ادامه خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.