واکنش وزارت ارشاد به جذب ۴۰۰ نیروی حزب اللهی/ جنجال رسانه ای است!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، اخبار منتشر شده در رسانه‌ها را جعلی خواند و خبر کسب مجوز برای استخدام از طریق آزمون رسمی را هدیه‌ای از سوی وزیر فرهنگ برای خانواده فرهنگ و هنر دانست که وارونه جلوه داده شده و صرفا آن را جنجال رسانه‌ای توصیف کرد.

وی ضمن اشاره به فقر نیروی انسانی کارآمد و عدم امکان جذب نخبگان، بویژه در شهرستان‌های کمتر برخوردار گفت: طی ۲ سال گذشته با تلاش‌های بی وقفه‌ای که صورت گرفت، پس از جلسات متعدد کارشناسی و پیگیری‌های مجدانه وزیر محترم در دولت، سرانجام سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی این وزارتخانه را بر اساس آزمون سراسری صادر کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع افزود: قریب به ده سال است بیش از دو هزار نیرو از وزارتخانه بازنشست شده و هیچگونه امکان جذبی در هیچ سطحی تاکنون صورت نگرفته است و بیش از ٢٥٠٠ پست خالی در ستاد و شهرستان ها وجود دارد. این در حالی‌ست که بسیاری از شهرستان‌ها فقط با یک نفر مسئول اداره بدون هیچ کارمندی اداره می شود.

لغو آزمون امروز آیلتس / علت چه بود؟

وی ضمن تاکید بر ضرورت جذب نیروی انسانی جوان، متعهد و انقلابی تصریح کرد: طبق مجوز صادره، همه متقاضیان محترم، بر اساس ضوابط و مدارک لازم بر حسب مشاغل مشخص و طی فرایند آزمون رسمی و طرح جذب نخبگان، امکان شرکت در آزمون را خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار اخبار جعلی که در جهت ایجاد ناامیدی و تلخ کردن کام مردم در جامعه شکل می‌گیرد، اظهار داشت: اگر با کلمه جوان مشکل دارند که حتما نیروی جدید باید جوان و تازه نفس باشد، توقع نیست که غیر جوان یا بازنشسته به کارگرفته شود. اگر با کلمه حزب اللهی مشکل دارند که واژه قرآنی برای خطاب به مومنین هست و جوانان جامعه ایمانی ایران هم به قول آقای وزیر اکثریت قریب به اتفاقش جوانان حزب اللهی هستند، پس این همه جنجال برای چیست؟

اسلامی خاطرنشان کرد: همه علاقمندان و جوانان عزیزی که مایل به خدمت در این دستگاه فرهنگی و هنری اصیل کشور هستند صرف نظر از اینکه کدامشان در آزمون های استخدامی حائز امتیاز بشوند، به عنوان یک جوان ایرانی مسلمان و حزب اللهی شایسته تکریم و احترام هستند و این روزها و شب‌ها متعلق به همه همین جوانان است که صاحبان عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و ایران اسلامی هستند.

وی یادآور شد: در مظلومیت همیشگی دستگاه فرهنگ کشور همین بس که نزدیک به یک دهه هیچ مجوزی برای تقویت بنیه نیروی فرهنگی و هنری آن نداده اند و زمانی که با ده ها مشکل و یک حرکت جهادی و حمایت دولت محترم، انواع مجوزهای لازم برای ورود جوانان نخبه در کنار هنرمندان باتجربه فراهم می شود بازهم مورد هدف انواع شایعات تخریبی قرار می‌گیرد و البته این بواسطه اهمیت مقوله فرهنگ و هنر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.