عدم حضور چمران در صحن شورای شهر/ بیماری او چیست؟

نایب‌رئیس شورای شهر تهران دلیل عدم حضور مهدی چمران رئیس شورا در جلسات شورای شهر تهران را اعلام کرد.

 پرویز سروری در حاشیه برگزاری یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز شورای شهر تهران با ادامه بررسی حسابرسی‌های بازه زمانی ۹۶ تا ۹۹ آغاز خواهد شد به طوری که ما بنا داریم امروز حسابرسی‌های مربوط به این بازه زمانی را به اتمام برسانیم.

وی افزود: با اتمام حسابرسی‌های بازه زمانی ۹۶ تا ۹۹ بنا داریم حسابرسی‌های سال ۱۴۰۰ مربوط به دوره ششم را در صحن شورا بررسی کنیم تا نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص عدم حضور مهدی چمران رئیس شورا در جلسه قبل و جلسه امروز تصریح کرد: آقای چمران به دلیل دچار شدن به یک ویروس و بنا بر توصیه پزشکان معالج در جلسات شورا حاضر نشده‌ است و هم‌اکنون در منزل در حال استراحت هستند و با بهبودی حالشان مجددا در صحن شورا حاضر خواهد شد.

سروری همچنین در خصوص برنامه‌ریزی شورا و شهرداری برای ورود اتوبوس‌های دست دوم و وارداتی گفت: با توجه به مشکلاتی که در فرآیند تولید داخل وجود دارد ما نمی‌توانیم مردم را در گرما و سرما در انتظار اتوبوس ببینیم و به همین جهت برنامه‌ریزی خود را برای ورود اتوبوس‌های دست دوم د ر حد نو انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله با مساعدت دولت این اتوبوس‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواه شد.

وی در پاسخ به این سوال که این اتوبوس‌ها از کدام کشور تامین خواهد شد گفت: این اتوبوس‌ها هم از کشورهای آسیایی و هم کشورهای اروپایی تامین خواهند شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.