درمان‌های خانگی موثر برای گرفتگی بینی و سرفه

درمان‌های خانگی بهتر از قرص‌ها گاهی اوقات می‌توانند به مبارزه با سرماخوردگی کمک کنند. در اینجا چند درمان خانگی موثر برای گرفتگی بینی و سرفه آورده شده است.

با گرم شدن زمین، تعادل آب و هوا از بین می رود و باعث می شود بسیاری از مردم به راحتی بیمار شوند یا با گرفتگی بینی و سرفه مواجه شوند. در برخی موارد قرص ها ضروری هستند، اما، درمان های خانگی نیز می توانند به شما کمک کنند تا از شر مشکلات خلاص شوید یا برخی از آنها را تسکین دهید. در اینجا چند درمان خانگی موثر برای گرفتگی بینی و سرفه آورده شده است.

هوش مصنوعی آینده انسان را نابود می‌کند؟

افزودن رطوبت به هوا یکی از ساده ترین راه ها برای مقابله با مشکل شماست. هر دو دستگاه مه گرم و سرد به خوبی برای افزایش رطوبت و رفع گرفتگی کار می کنند. در مورد بچه ها همیشه باید از بخارسازهای خنک استفاده کنید. اگر یک جوان خیلی نزدیک باشد یا اگر دستگاه واژگون شود و آب به بیرون سرازیر شود، ممکن است در اثر آب داغ یا بخار ناشی از مرطوب‌کننده مه گرم بسوزد.

در صورتی که واقعا اذیت میشوید بخار داغ نیز درمان خوبی است. آب داغ و روغن نعناع می توانند برای بینی شما مفید باشند. فقط مقداری روغن نعناع را در آب داغ خود بریزید و ده دقیقه آن را تنفس کنید. این باید به شما کمک کند بهتر نفس بکشید و در یک نقطه از شر سرفه خلاص شوید.

یکی از روش های معمول برای کمک به باز شدن مجرای بینی، مصرف وعده های غذایی تند است. غذا برای سلامت کلی بسیار مهم است و غذاهای تند می توانند به شما در باز کردن سینوس کمک کنند. علاوه بر این، برخی از ادویه ها - مانند زردچوبه - اثرات ضد التهابی دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.