جزئیاتی تازه از آتش‌سوزی پاساژ خیابان ناصرخسرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی محله ناصرخسرو در خیابان صوراسرافیل به دلیل حضور سریع نیروهای آتش‌نشان مصدوم و تلفات نداشت.

اعلام زمان خاکسپاری شهرام عبدلی

سیدجلال ملکی افزود: ساعت ۱۵ و ۳۹ دقیقه امروز(شنبه) آتش‌سوزی در پاساژی در ناصرخسرو در خیابان صوراسرافیل رخ می‌دهد که سریعا سه ایستگاه آتش‌نشانی در مدت چهار دقیقه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: یک پاساژ ۲ طبقه در همکف و نیم طبقه بالای آن، ۱۱ باب مغازه به وسعت ۱۵۰ مترمربع با کاربری موادشیمیایی و الکترونیکی به طور کامل دچار آتش سوزی شدند و در واقع این ۱۱ مغازه شعله‌ور شده بود.

ملکی افزود: همچنین آتش به طبقه بالا ۱۱ باب مغازه هم سرایت کرده بود اما شکستن شیشه، دودزدگی و سرایت شعله مختصر به آن مغازه‌ها هم مشاهده شد که در این حادثه مورد مصدوم و تلفات نداشتیم.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان و آغاز عملیات اطفای حریق، از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد اما ۲ نفر از همکاران آتش‌نشانی مصدوم وه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اکنون آتش‌سوزی خاموش شده و نیروها در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.