مخبر: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه نماز جمعه امروز تهران چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی دوباره برای همدلی و اتحاد همه اقشار و گروه‌ها خواند و از همه مردم دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان دهند.

پیام ویژه سلطان عمان به ابراهیم رئیسی

وی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را دورانی شگفت انگیز برای همراهی مردم و حاکمیت خواند که با وجود همه توطئه‌های سهمگین دشمنان همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پر آشوب بوده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره محاسبه غلط دشمنان درباره واقعیت‌های ایران، تصریح کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه‌های سنگین رسانه‌ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل‌های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می‌سازند.

وی چشم انداز آینده ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و افزود: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم خدادادی و نیروی انسانی آگاه و توانمند می‌توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.